[bvi]
  • Українська
  • Русский
  • English

Виправлення інформації про прийнятих працівників

31.08.2019 в 11:54

До початку роботи працівника за укладеним трудовим договором власник підприємства, установи, організації або фізична особа має подати до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування повідомлення про прийняття такого працівника на роботу – нагадують фахівці Покровсько-Добропільського управління ГУ ДФС у Донецькій області.
Обов’язок з подання повідомлення поширюється виключно на трудові відносини (коли з працівником укладається трудовий договір). Форма повідомлення про прийняття працівника на роботу затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 (далі – Постанова).
Пунктом 2 додатка до Постанови встановлено тип повідомлення:
– «початкове» – подання інформації про прийняття працівника на роботу;
– «скасовуюче» – подається у разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу.
У разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу подається повідомлення типу «скасовуюче» з помилковими даними і одночасно повідомлення типу «початкове» з правильними даними. Накладення штрафу за подання уточнюючої інформації про прийнятих працівників до фіскальних органів чинним законодавством не передбачено.
Шановні роботодавці! Дотримання законодавства про працю – зона вашої економічної та соціальної відповідальності.

print