Інформація з питань пенсійного забезпечення громадян та діяльності Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
27.04.2023 в 10:00
Станом на 26 квітня 2023 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області профінансовано 5360,5 млн грн, в том числі:
4925,7 млн грн – на пенсійні виплати.
Пенсії за квітень через банківські установи та відділення поштового зв’язку профінансовано в повному обсязі.
193,9 млн грн – на житлові субсидії та пільги за березень 2023 року.
240,9 млн грн – на страхові виплати (в тому числі 19,2 млн грн на оплату лікарняних).
![Возможно, это изображение текст](https://scontent.fiev18-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/343492639_941131623591945_7976723389104320467_n.jpg?stp=dst-jpg_p843x403&_nc_cat=103&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=FGfHCH2KdXEAX8ZcCA0&_nc_ht=scontent.fiev18-1.fna&oh=00_AfA1NVn7mThZq3W2yRq4NZV0HDlfMEaABjhmT84lEBBXrA&oe=644F1252)
ДО УВАГИ ПЕНСІОНЕРІВ, ОТРИМУВАЧІВ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ
27.04.2023 на території Донецької області працюватимуть наступні поштові відділення, де можливо отримати пенсійні виплати, субсидії, пільги та страхові виплати.
Перелік за посиланням – https://shortest.link/qIqS
![Возможно, это изображение текст](https://scontent.fiev18-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/343736276_273252211795930_8496338938009087296_n.jpg?stp=dst-jpg_p843x403&_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=BOg38M6_p7YAX-l-k9t&_nc_oc=AQkbHXcyYFhG1FM-b6POrCOQ2sSo_85fVUSZpFQapuJw7o-wR46lg6dJZOXR6ZpaGhU&_nc_ht=scontent.fiev18-1.fna&oh=00_AfCNLNph6Qjv2lOOaHTuxSvpP34jFuV7EchV5-RDs0Qz5w&oe=644E6451)
Постановою правління Пенсійного фонду України від 21 грудня 2022 року № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначено особливості застосування Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від 19 липня 2018 року № 12, на період до прийняття правлінням Пенсійного фонду України нового порядку.
Для отримання фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві страхувальник має подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами.
Така заява-розрахунок починаючи з 1 січня 2023 року подається через особистий електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України – https://portal.pfu.gov.ua/
В особистому кабінеті в пункті меню “Заяви-розрахунки”
є можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків цього страхувальника згідно визначених ним критеріїв – період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності); формування (редагування) та відправку заяви-розрахунку до Пенсійного фонду України.
Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.
За електронними та паперовими листками непрацездатності складаються окремі заяви-розрахунки.
Максимальна кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку становить 200 штук з метою поліпшення якості обслуговування та пришвидшення автоматизованого опрацювання заяв-розрахунків.
В той же час до заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути корисними при прийнятті рішення щодо фінансування.
Заяви-розрахунки за паперовими листками непрацездатності необхідно заповнювати в режимі ручного введення даних з прикріпленням сканованих копій паперових листків непрацездатності.
В той же час страхувальники, які з якихось причин не можуть користуватись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Пенсійного фонду.
Бажаєте першими дізнаватися про зміни в пенсійному забезпеченні, діяльність Фонду області – підписуйтесь на наш телеграм-канал https://t.me/PensFond_dn
![Возможно, это изображение 1 человек и текст](https://scontent.fiev18-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/343340927_1664770263954335_4427930984117085680_n.jpg?stp=dst-jpg_p843x403&_nc_cat=102&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=PCj69NgvquwAX9Z7lB2&_nc_oc=AQknDNmbqvMwlkGcrhvj4fWEMTpgwdzrstLGV3te4uKB0Vir6IHkRO40T7nOzARAHsQ&_nc_ht=scontent.fiev18-1.fna&oh=00_AfCJvrUHeZpJg3sqEml8_3gb183kkTLEE5k2urWRJYrBXQ&oe=644EEFEA)
СУБСИДІЇ: ВАЖЛИВО ЗНАТИ
Корисні посилання на найпоширеніші запитання щодо субсидій
Види заяв на житлову субсидію чи пільгу – https://shortest.link/qsJ4
Про нарахування та виплату субсидій та пільг Пенсійним фондом України – (відеорозʼяснення) – https://is.gd/vAlP3S
Умови призначення субсидій – https://shortest.link/qsJQ
Види послуг, на які надається субсидія – https://shortest.link/pe4m
Документи для призначення субсидій та пільг – https://shortest.link/qsKj
Як подати документи для оформлення субсидії – https://shortest.link/qsKz
Як подати документи для оформлення субсидій онлайн – https://shortest.link/pe59
Порядок подання заяви на призначення житлової субсидії на portal.pfu.gov.ua – https://shortest.link/pe5x
Зміни (виникнення обставин), про які необхідно повідомити органи Пенсійного фонду України впродовж 30 днів – https://shortest.link/qsLC
В яких випадках субсидія не надається – https://shortest.link/pe6f
Як самостійно перевірити розмір субсидії? – https://shortest.link/qsMf
![Возможно, это изображение текст](https://scontent.fiev18-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/343343360_1238974320079069_3550026397741112462_n.jpg?stp=dst-jpg_p843x403&_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=QEvP9u61ReEAX_V6KrN&_nc_ht=scontent.fiev18-1.fna&oh=00_AfCf8NhHdy9fgk7xTMW5cfKvqo1iIroIvLFfQDBo5qraqg&oe=644F434D)