[bvi]
  • Українська
  • English

Інформація з питань пенсійного забезпечення громадян та діяльності Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області

27.04.2023 в 10:00
Станом на 26 квітня 2023 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області профінансовано 5360,5 млн грн, в том числі:
4925,7 млн грн – на пенсійні виплати.
Пенсії за квітень через банківські установи та відділення поштового зв’язку профінансовано в повному обсязі.
193,9 млн грн – на житлові субсидії та пільги за березень 2023 року.
Возможно, это изображение текст
ДО УВАГИ ПЕНСІОНЕРІВ, ОТРИМУВАЧІВ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ
27.04.2023 на території Донецької області працюватимуть наступні поштові відділення, де можливо отримати пенсійні виплати, субсидії, пільги та страхові виплати.
Перелік за посиланням – https://shortest.link/qIqS
Возможно, это изображение текст
Постановою правління Пенсійного фонду України від 21 грудня 2022 року № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначено особливості застосування Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від 19 липня 2018 року № 12, на період до прийняття правлінням Пенсійного фонду України нового порядку.
Для отримання фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві страхувальник має подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами.
Така заява-розрахунок починаючи з 1 січня 2023 року подається через особистий електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України – https://portal.pfu.gov.ua/
В особистому кабінеті в пункті меню “Заяви-розрахунки”
є можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків цього страхувальника згідно визначених ним критеріїв – період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності); формування (редагування) та відправку заяви-розрахунку до Пенсійного фонду України.
Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.
За електронними та паперовими листками непрацездатності складаються окремі заяви-розрахунки.
Максимальна кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку становить 200 штук з метою поліпшення якості обслуговування та пришвидшення автоматизованого опрацювання заяв-розрахунків.
В той же час до заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути корисними при прийнятті рішення щодо фінансування.
Заяви-розрахунки за паперовими листками непрацездатності необхідно заповнювати в режимі ручного введення даних з прикріпленням сканованих копій паперових листків непрацездатності.
В той же час страхувальники, які з якихось причин не можуть користуватись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Пенсійного фонду.
Бажаєте першими дізнаватися про зміни в пенсійному забезпеченні, діяльність Фонду області – підписуйтесь на наш телеграм-канал https://t.me/PensFond_dn
Возможно, это изображение 1 человек и текст
СУБСИДІЇ: ВАЖЛИВО ЗНАТИ
Корисні посилання на найпоширеніші запитання щодо субсидій
Види заяв на житлову субсидію чи пільгу – https://shortest.link/qsJ4
Про нарахування та виплату субсидій та пільг Пенсійним фондом України – (відеорозʼяснення) – https://is.gd/vAlP3S
Умови призначення субсидій – https://shortest.link/qsJQ
Види послуг, на які надається субсидія – https://shortest.link/pe4m
Документи для призначення субсидій та пільг – https://shortest.link/qsKj
Як подати документи для оформлення субсидії – https://shortest.link/qsKz
Як подати документи для оформлення субсидій онлайн – https://shortest.link/pe59
Порядок подання заяви на призначення житлової субсидії на portal.pfu.gov.ua – https://shortest.link/pe5x
Зміни (виникнення обставин), про які необхідно повідомити органи Пенсійного фонду України впродовж 30 днів – https://shortest.link/qsLC
В яких випадках субсидія не надається – https://shortest.link/pe6f
Як самостійно перевірити розмір субсидії? – https://shortest.link/qsMf
Возможно, это изображение текст
print