[bvi]
  • Українська
  • Русский
  • English

«Електронна трудова книжка» – вимоги до подання скан-копій

10.08.2020 в 11:10

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 №1084 затверджено Порядок обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі.

Облік трудової діяльності ведеться з метою забезпечення накопичення, зберігання та використання інформації про набуті працівником стаж роботи, освіту, кваліфікацію для підтвердження наявного трудового стажу під час укладання трудового договору, призначення пенсій та для інших цілей, передбачених законодавством.

Відомості про трудову діяльність працівника подаються Пенсійному фонду України через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування з обов’язковим накладенням страхувальником або працівником кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Невід’ємною складовою відомостей, поданих страхувальником, є сканована копія згоди працівника щодо надання дозволу на обробку його персональних даних.

Для формування звернення на подачу скан-копій трудової книжки призначено пункт особистого кабінету користувача Вебпорталу блоку «Комунікації з ПФУ»:

-«Надання скан-копій трудової книжки»- для застрахованих осіб;

-«Надання скан-копій трудової книжки робітника»-для страхувальників.

При вході користувачу надається інформаційне повідомлення щодо підготовки скан-копій трудової книжки до початку формування звернення. Сканувати можна або окремо кожну сторінку трудової книжки і зберегти їх у форматі JPG, або відразу всі сторінки трудової книжки і сформувати один файл у форматі PDF. Після коректного відправлення до ПФУ користувачу надається повідомлення «Запис збережено  та відправлено на розгляд до ПФУ». Результат обробки звернення можна переглянути в пункті особистого кабінету «Мої звернення».

Пенсійним фондом першочергово розпочато роботу по опрацюванню відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб-кандидатів у пенсіонери.

Відомості про трудову діяльність працівника зберігаються в складі персональної облікової картки застрахованої особи у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, передбаченого частиною третьою статті 20 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

print