Від ручної праці до однієї кнопки: майже 100 тисяч переданих показів лічильника в чат-боті ДТЕК Донецькі електромережі
Для клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі вже є звичним, що передати покази лічильника можна дистанційно за кілька секунд. Це стало можливим завдяки автоматизації й цифровізації наших процесів. Ми пройшли шлях від передачі показів оператору кол-центру телефоном до однієї кнопки в чат-боті. З моменту появи нового сервісу в 2021 році мешканці Донецької області через чат-бот передали компанії вже майже 100 тисяч показів.
Ще 5 років тому фахівці ДТЕК Донецькі електромережі мали змогу прийняти ваші покази лічильника лише через кол-центр або особисто в центрі обслуговування клієнтів, а тоді мали вручну вносити отримані дані в базу. Завдяки оновленню ІТ-систем у 2021 році виникла можливість створити сервіс передачі показів у чат-боті компанії. І тепер весь процес займає до хвилини вашого часу.
Ще однією перевагою є те, що в чат-боті ви бачите свої останні покази лічильника і після передачі нових отримуєте сповіщення про відсутність помилки, а якщо вона є – то рекомендації, як її виправити.
Незмінним лишається одне – покази важливо передавати в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це дозволяє уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим обсягом електроенергії та отримувати рахунки тільки за реально використане світло.
Для того, щоб передати покази в чат-боті ДТЕК Донецькі електромережі, потрібно:
• в пошуку месенджера Viber та Telegram введіть «ДТЕК Донецькі електромережі»;
• пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
• обрати в меню «Передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію.
Нагадуємо: мешканцям Донеччини необхідно щомісяця повідомляти покази лічильника за світло. Зробити це можна за допомогою дистанційних сервісів, зокрема чат-бота. Передавати покази треба навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію — обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.