Інформація з питань пенсійного забезпечення громадян та діяльності Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
12.05.2023 в 7:24
ДО УВАГИ ПЕНСІОНЕРІВ, ОТРИМУВАЧІВ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ
12.05.2023 на території Донецької області працюватимуть наступні поштові відділення, де можливо отримати пенсійні виплати, субсидії, пільги та страхові виплати.
Перелік за посиланням – https://bit.ly/3I40VLB
11 травня 2023 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області, згідно із затвердженим графіком, продовжено фінансування пенсійних виплат травня та страхових виплат.
На пенсійні виплати спрямовано 2207,2 млн грн.
Пенсії через банківські установи профінансовано по 12 травня, через відділення поштового зв’язку профінансовано по 19 травня.
На пенсійні виплати військовослужбовців спрямовано 168,9 млн грн.
На субсидії та пільги за квітень 2023 року спрямовано 111,3 млн грн.
На страхові виплати спрямовано 227,8 млн грн (в тому числі 9,1 млн грн на оплату лікарняних).
Починаючи з 10 червня 2021 року в Україні розпочався поступовий перехід на електронний облік трудової діяльності, запровадженні електронні трудові книжки.
Це цифровий аналог паперової трудової книжки.
Роботодавці, застраховані особи, фізичні особи – підприємці, самозайняті особи, направляли в електронній формі відомості про трудову діяльність до Пенсійного фонду через вебпортал електронних послуг https://portal.pfu.gov.ua.
Після перевірки та опрацювання Пенсійним фондом України даних та внесення їх до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування формується електронний варіант трудової книжки.
Інформація про трудову діяльність сформована на підставі звітних даних з персоніфікованого обліку та містить такі реквізити:
–дата запису;
– місце роботи;
–тип запису (прийняття на роботу або звільнення з роботи);
– підстава припинення трудових відносин тощо.
Як переглянути свою електронну трудову книжку?
Увійдіть до особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), банківської картки (BankID), електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) або використовуючи «Дію.Підпис».
Оберіть в лівому боковому меню пункт «Електронна трудова книжка».
У разі, якщо особа або її страхувальник надавали скановані копії документів про трудову діяльність, результат оцифрування можна переглянути на вкладці «Відцифрована ЕТК».
Уникайте ризиків втрати чи пошкодження паперової трудової книжки та документів про трудову діяльність! Завантажуйте сканкопії на вебпортал Пенсійного фонду України
Як завантажити скановані копії трудової книжки на вебпортал Пенсійного фонду України?
Відеоінструкція «Як завантажити дані до електронної трудової книжки?» https://cutt.ly/O4frJes
ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДЕЯКИХ ЗАКОНОДАВЧИХ АКТІВ З ПИТАНЬ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Відеорозʼяснення https://bit.ly/3BdwXB7
Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2023 року № 328 внесено зміни до деяких законодавчих актів, що стосуються виплати, переказу пенсій і оформлення пенсійного посвідчення.
А саме:
-Внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України №1596 «Про затвердження Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках», якими передбачено можливість укладення договорів банківського рахунка з уповноваженими банками, які не мають філій, відділень, представництв за місцем проживання одержувача, у тому числі з банками (необанками), які взагалі не мають власної мережі.
Відтепер одержувачам надано можливість разом з відкриттям банківського рахунка без відвідування установи банку подавати заяву про виплату пенсії або грошової допомоги через установи уповноважених банків в електронній формі з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Згідно зі змінами, внесеними до постанови Кабінету Міністрів України від 26.02.2022 № 162 «Про особливості виплати та доставки пенсій, грошових допомог на період введення воєнного стану», передбачено можливість здійснення за бажанням одержувачів та за наявності технічної можливості АТ «Укрпошта» переказу коштів у країну перебування пенсіонера за їхній рахунок.
Одержувачам, які тимчасово проживають за кордоном та отримали тимчасовий захист або статус біженця, надано можливість відновлювати припинену в період воєнного стану виплату пенсії шляхом надіслання заяви поштою в порядку, визначеному правлінням Пенсійного фонду України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.04.2023 № 325 «Деякі питання оформлення пенсійних посвідчень внутрішньо переміщеним особам» скасовано дію абзацу третього пункту 1 постанови КМУ від 05.11.2014 № 637 «Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам», яким передбачено, що для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщеними особами, діють лише електронні посвідчення пенсіонера (ЕПП).
Звертаємо увагу, що внутрішньо переміщені особи, які набули цього статусу до 24 лютого 2022 року, отримували лише електронні пенсійні посвідчення.
Наразі дію відповідного пункту зупинено на весь час дії воєнного стану та протягом трьох місяців після його припинення або скасування. Отже, внутрішньо переміщені особи, які були взяті на облік до 24.02.2022, мають можливість оформлення та поновлення паперового пенсійного посвідчення.
Замовити паперове пенсійне посвідчення можливо онлайн на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України або особисто звернутися до найближчого сервісного центру Пенсійного фонду на території України незалежно від місця реєстрації, проживання чи перебування.
Користуйтеся електронними сервісами Пенсійного фонду України – https://portal.pfu.gov.ua