Інформація з питань пенсійного забезпечення громадян та діяльності Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
13 березня 2023 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області, згідно із затвердженим графіком, продовжено фінансування пенсійних та страхових виплат, субсидій та пільг.
На пенсійні виплати спрямовано 2378,9 млн грн.
Пенсії через банківські установи профінансовано по 13 березня, через відділення поштового зв’язку профінансовано по 20 березня.
Пенсії військовослужбовців профінансовано в повному обсязі.
Листок непрацездатності – це документ, сформований програмними засобами Електронного реєстру листків непрацездатності на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність, створеного лікарем у закладі охорони здоровя.
Такий електронний листок непрацездатності дає право на звільнення від роботи у звязку з непрацездатністю та призначення матеріального забезпечення застрахованій особі в разі тимчасової непрацездатності, вагітності та пологів.
Органами Пенсійного фонду України здійснюється ведення Електронного реєстру листків непрацездатності.
Станом на 01.03.2023 Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області сформовано 507,4 тис. електронних листків непрацездатності.
Дані сформованого листка непрацездатності відображаються в електронному кабінеті страхувальника та в особистому кабінеті пацієнта на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Як перевірити формування е-лікарняного онлайн – дивіться за посиланням https://is.gd/ZzvcLR.
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО СУТТЄВІ ЗМІНИ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПОДАВАТИ У РАЗІ ОДНОЧАСНОГО ПРИДБАННЯ МАЙНА ТА ЗДІЙСНЕННЯ ВИДАТКУ
Ситуація 1
Якщо суб’єкт декларування придбав нерухомість та в цей день був укладений договіркупівлі-продажу, внесені відповідні зміни в Державний Реєстр речових прав на нерухоме майно, суб’єкт декларування передав (перерахував) кошти продавцю
У такому випадку подається одне Повідомлення про суттєві зміни. У розділі 3 «Об’єкти нерухомості» зазначається інформація про квартиру, у розділі 9 «Видатки» – інформація про суму сплачених коштів.
Примітка: У разі здійснення суб’єктом декларування обміну майна (квартири, транспортного засобу тощо), у Повідомленні про суттєві зміни зазначається інформація про набуте в результаті обміну майно та видаток (вартість майна, право власності на яке припинилося).
Ситуація 2
Якщо суб’єкт декларування придбав нерухомість та в цей день був укладений договір купівлі-продажу, внесені відповідні зміни в Державний Реєстр речових прав на нерухоме майно, але за умовами Договору кошти продавцю покупець має перерахувати протягом10 днів, і суб’єкт декларування передав (перерахував) кошти продавцю
У такому випадку подаєтьсяодне Повідомлення про суттєві зміни, в 10-денний строк з моменту придбання, але після сплати вартості квартири (тобто після здійснення видатку). У розділі 3 «Об’єкти нерухомості» зазначається інформація про квартиру, у розділі 9 «Видатки» – інформація про суму сплачених коштів.
Ситуація 3
Якщо суб’єкт декларування придбав нерухомість та в цей день був укладений договір купівлі-продажу, внесені відповідні зміни в Державний Реєстр речових прав на нерухоме майно, але з певних причин (умови договору, хвороба, блокування рахунків – будь-тощо) кошти продавцю покупець перерахував пізніше ніж протягом 10 днів
У такому випадку суб’єкт декларування повинен подати Повідомлення про суттєві зміни в 10-денний строк з моменту придбання майна, а потім подати ще одне Повідомлення про суттєві зміни, в якому відобразити інформацію про видаток (якщо він перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб).
Ситуація 4
Якщо суб’єкт декларування купує будинок
і земельну ділянку, на якій він розташований, у одного продавця шляхом двох окремих договорів. Вартість будинку перевищує 50 прожиткових мінімумів (ПМ), а вартість земельної ділянки менше ніж 50 ПМ. Суб’єкт декларування здійснює платіж (у готівковій чи безготівковій формі) на ім’я продавця одночасно на виконання обох договорів
За таких обставин суб’єкт декларування повинен подати одне Повідомлення про суттєві зміни, в якому у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» відобразити майно, вартість якого перевищує 50 ПМ (у цьому прикладі – будинок), а у розділі «Видатки» – видаток на придбання всього майна (тобто свій разовий видаток). Майно, вартість якого не перевищує 50 ПМ (у цьому прикладі – земельна ділянка) не підлягає відображенню в Повідомленні про суттєві зміни, натомість може відображатися в декларації, яка охопить відповідний звітний період.
Стежте за актуальною інформацією на Фейсбук-сторінці https://www.facebook.com/dn.pfy та Телеграм-каналі https://t.me/PensFond_dn Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенн юсубсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», право на отримання субсидії має родина або окрема особа, чиї витрати на оплату житлово-комунальних послуг перевищують в середньому 15% щомісячного сукупного доходу.
Для оформлення житлової субсидії необхідно подати заяву про призначення субсидії та декларацію про доходи і витрати.
Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ .
Для цього авторизуйтеся на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Інструкція за посиланням https://cutt.ly/n3TzVP4.
У розділі “Комунікації з ПФУ” натисніть на пункт “Заява на житлову субсидію чи пільгу”, оберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії».
Заповніть необхідні поля онлайн-форми та завантажте заздалегідь відскановані документи:
–паспорт заявника;
-ідентифікаційний номер;
–номер банківськогорахунка для перерахування коштів в міжнародному форматі IBAN (Вимоги до банківськогорахунка дивись за посиланням https://cutt.ly/G9rlcUy).
Врахуйте вимоги до сканкопій документів:
–виготовляються з оригіналів документів;
-мають бути кольоровими, чіткими та читабельними;
-збережені у форматах JPG або PDF;
–розмір кожного файла не має перевищувати 1 МБ;
-назви мають відповідати виду відсканованого документа.
Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та натисніть “Відправити до ПФУ”.
Стан розгляду заяви на призначення субсидії можна переглянути в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення” – “Статус звернення”.
14.03.2023 на території Донецької області працюватимуть наступні поштові відділення, де можливо отримати пенсійні виплати, субсидії, пільги та страхові виплати.
Перелік за посиланням – https://bit.ly/3yCmtK8.