РЕЄСТР ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ – ЦЕ ВАЖЛИВО!
Для забезпечення прав громадян на належний соціальний захист в Україні створено та успішно функціонує Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі-Реєстр), де накопичуються персональні дані про заробіток, внески, страховий стаж з усіх місць роботи та інші відомості, необхідні для обчислення та призначення пенсії і соціальних виплат.
Створено Реєстр на основі інформаційної бази персоніфікованого обліку у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та ведеться Пенсійним фондом згідно із Законом України від 08.07.2010р. №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Персоніфікований облік даних накопичений фактично в повному обсязі з липня 2000 року.
Якщо потрібно оформити лікарняний лист, соціальну допомогу чи прийшов час виходу на пенсію – необхідні дані для офіційних процедур наявні в Реєстрі застрахованих осіб. Реєстр ведеться в електронному вигляді і на кожну застраховану особу Пенсійний фонд створює персональну облікову картку. Мають місце випадки, коли страхувальники допускають помилки при формуванні звітності про застрахованих осіб, що призводить до втрати страхового стажу їх працівників.
Ознайомитися з даними, що містяться в Реєстрі можна в органах Пенсійного фонду України при пред’явленні паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або зареєструвавшись на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
У разі виявлення застрахованою особою некоректних відомостей в її обліковій картці (прізвище, ім’я, по батькові на поточний момент; реєстраційний номер облікової картки платника податків; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорта; номер телефону (за згодою); адреса місця проживання) ця особа може подати до територіального органу Пенсійного фонду України особисто або через представника або при наявності електронно-цифрового підпису через Веб-портал АНКЕТУ застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб за визначеною формою та документи, що підтверджують внесення/зміну/уточнення даних та належність помилкових даних цій особі (паспорт (інший документ, що посвідчує особу), трудова книжка, документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта).
Своєчасний контроль за особистими даними Реєстру застрахованих осіб – це відсутність зайвих проблем під час призначення (перерахунку) пенсії та інших соціальних виплат.