[bvi]
  • Українська
  • English

ЗАГАЛЬНИЙ ПОРЯДОК АВТОМАТИЧНОГО ПЕРЕВИПУСКУ  ЕЛЕКТРОННОГО ПЕНСІЙНОГО ПОСВІДЧЕННЯ

07.08.2019 в 10:56

Електронне пенсійне посвідчення (далі – ЕПП) — це документ, який пенсіонери використовують як пенсійне посвідчення і як банківську картку.

Важливо знати:

ЕПП видає банк, який і визначає термін його дії як банківської картки.

ЕПП як банківську картку випускають вже три роки і фактично наближається кінцевий термін її дії.

ЕПП як банківська картка, що потребує заміни, буде діяти до отримання нової.

Термін дії ЕПП як пенсійного посвідчення здебільшого є безстроковим (наприклад, якщо пенсіонер одержує пенсію за віком).

ПОНОВЛЕННЯ ЕПП ВІДБУВАЄТЬСЯ АВТОМАТИЧНО: за два місяці до закінчення терміну дії ЕПП, як банківської картки, банк інформує Пенсійний фонд.

Фонд ініціює перевиготовлення відповідних документів, які надсилає до Ощадбанку.

Ощадбанк розподіляє оновлені ЕПП до своїх відділень.

Пенсіонер отримує від Ощадбанку СМС-повідомлення з інформацією про номер відділення та день, коли можна отримати нове ЕПП.

При отриманні нового ЕПП старе ЕПП вилучається банком та знищується відповідно до чинних процедур.

Є обставини, за яких людина має звернутися до Пенсійного фонду із заявою про випуск нового ЕПП.

Це потрібно зробити у випадку, коли пенсіонер хоче отримати посвідчення в іншому відділенні, наприклад, якщо він змінив місце проживання.

А також у разі закінчення строку дії ЕПП саме як пенсійного посвідчення, тобто коли пенсію було призначено на певний термін. Зокрема, це стосується пенсій у звʼязку з інвалідністю, які призначають на період встановлення інвалідності, або пенсій у зв’язку з втратою годувальника, які призначають до досягнення одержувачем певного віку.

Якщо ЕПП було втрачено або пошкоджено, то у такому разі пенсіонер повинен звернутися із заявою до установи банку, у якому цей документ було отримано.

 

 

print