[bvi]
  • Українська
  • English

Звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік

03.01.2020 в 15:44

Організація роботи зі зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення Покровської райдержадміністрації за 12 місяців 2019 року була спрямована на забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування”.

Протягом звітного періоду  до  управління надійшло 213 звернень, в тому числі усних 184 звернення,  (2018 рік – 254 звернення),  звернулися письмово  23 громадянина (2018 рік – 31 звернення), через органи влади вищого рівня (райдержадміністрація) та інші органи надійшло 6 письмових звернень (2018 рік – 5 зверень). Кількість звернень у порівнянні з минулим роком зменшилась на 16 %.  Повторних звернень було 1, колективних звернень не надходило.

З них надійшло 38 звернень від одиноких матерів, 22 від осіб з інвалідністю ІІІ групи, 20-від учасників війни, 7-від багатодітних родин, 4- від учасників бойових дій,  1-від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, 121-від інших категорій.

За характером і рейтингом, основні питання, з якими усно зверталися громадяни району до управління протягом звітного періоду стосувалися питань призначення житлових субсидій(44), нарахування і виплати державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми (38), надання матеріальної допомоги(11), надання пільг (28) забезпечення санаторно – курортними путівками (1) , допомога до дня Перемоги , інші питання (62) .

За звітний період письмові звернення, з якими звернулися громадяни до управління, стосувалися пільг та субсидій (11), звернень ВПО (8), призначення та виплати державних соціальних допомог сім’ям з дітьми (4).

Протягом звітного періоду з урядової телефонної “гарячої лінії” до управління соціального захисту населення Покровської райдержадміністрації надійшло 59 звернень. За характером і рейтингом основні питання, з якими у телефонному режимі зверталися громадяни району: призначення житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг (21),  надання державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми (19) та  інші питання (19) .

Протягом звітного періоду було забезпечено проведення особистих і виїзних  прийомів начальника та заступників начальника управління, проведення “прямої  лінії” згідно затверджених графіків.

За 12 місяців 2019 року керівництвом управління здійснено 72 виїзних прийомів, взято участь у 9 інформаційних зустрічах з населенням, які організовує райдержадміністрація.

Також в управлінні діє мобільний соціальний офіс, яким здійснено 24 виїзди мобільного «соціального офісу», прийнято 418 заяв від мешканців району для призначення всіх видів соціальної допомоги та субсидій та надано 314 консультацій, задоволено 362 звернення.

Питання  про підсумки роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, що надійшли до  управління соціального захисту населення Покровської райдержадміністрації щоквартально розглядаються на апаратних нарадах.

У засобах масової інформації оприлюднені 14 статей щодо роботи із зверненнями громадян та роз’ясненнями чинного законодавства щодо соціального захисту населення, 17-на сайті Покровської райдержадміністрації, прийняли участь у 36 телепередачах.                Робота  із зверненнями громадян є одним із головних напрямків діяльності управління, тому і надалі особлива увага приділятиметься підвищенню її якості, виконавчої дисципліни працівників управління та дотриманню принципів законності.

 

ГРАФІК

особистого прийому громадян керівництвом управління соціального захисту населення Покровської райдержадміністрації Донецької області

на 2020 рік

 

ПІБ Посада Дні прийому Час прийому

 

Юрченко

Вікторія Василівна

каб.21

Начальник управління понеділок

 

І субота місяця

 

8.00-16.00

 

9.00-12.00

Карабута

Наталія Вікторівна

каб.6

Заступник начальника управління, начальник відділу грошових виплат і компенсацій

 

середа

 

II субота місяця

8.00-16.00

 

9.00-12.00

Іжак

Наталя Миколаївна

каб.2

Заступник начальника управління,

начальник відділу

управління персоналом,

діловодства та організаційної роботи

п’ятниця

 

III субота місяця

 

8.00-16.00

 

9.00-12.00

print