[bvi]
  • Українська
  • English

До уваги платників податків ! Що таке картка платника податків?

30.09.2019 в 10:38

Кожен громадянин України пишається паспортом громадянина України  та пам’ятає правила користування паспортним документом. А чи багато громадян розуміють, що таке картка платника податків, та які існують вимоги для використання картки платника податків?

Облікова картка платника податків – це електроний документ до якого, згідно п. 70.2 ст. 70 Податкового кодексу України (далі –  Кодекс), вноситься така інформація: прізвище, ім’я та по батькові,  дата народження, місце народження, місце проживання, серія, номер свідоцтва про народження, паспорта, ким і коли виданий.

Дані із облікової картки використовуються для формування податкових квитанцій. В житті громадян можуть відбуватися зміни, наприклад одруження або зміна місця проживання. В такому випадку, якщо громадянин не повідомить податкові органи про зміни в реєстраційних даних, то наступна квитанція про сплату податку може не знайти громадянина. Тому, відповідно п. 70.7 ст. 70 Кодексу, фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви за формою та у порядку, визначеними центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Для виконання норм законодавства  пропонуємо кожному громадянину ретельно переглянути свої документи. Якщо після отримання картки платника податків відбулися зміни реєстраційних даних  або картка платника податків вже не придатна до використання, необхідно  прийти до Центру обслуговування платників Добропільської  ДПІ, внести  зміни в реєстраційні данні та отримати оновлену картку платника податків.

Центр обслуговування платників Добропільської  ДПІ знаходиться за адресою: Донецька область м.Добропілля, провулок Європейський, 4 Телефон консультанта – модератора: (06277) 2-88-62.

print