РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ ВІДВІДУВАЧІВ УПРАВЛІННЯ ЩОДО ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ

23.04.2020 в 12:02

З метою вивчення суспільної думки про якість надання послуг  Покровським  об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Донецької області  постійно проводиться  анкетування відвідувачів.

Працівники управління пропонують відвідувачам заповнити анкету, в якій вони мають можливість об’єктивно відповісти на питання про якість обслуговування в управлінні,  забезпечення комфортних умов, оцінити компетентність фахівців, висловити враження щодо повноти отриманої інформації з питань пенсійного забезпечення та культури спілкування. Крім тестових відповідей громадяни за бажанням можуть записати в анкеті свої пропозиції та зауваження.

Результати моніторингу та оцінки якості обслуговування осіб, які звертаються до Покровського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області, враховуються при прийнятті рішень щодо покращення організації роботи управління та управління персоналом.

За результатами анкетування, проведеного у I кварталі 2020 року  серед 9953 відвідувачів управління, абсолютна більшість опитаних оцінює рівень обслуговування позитивно і цілком задоволена умовами прийому та якістю надання послуг. Зокрема, понад 9900 відвідувачів (99,5%) задоволені умовами для очікування, відзначили ввічливість і доброзичливість фахівців, їхню кваліфікованість, професійність та оперативність в наданні послуг. При цьому для вирішення питань призначення, перерахунку і виплати пенсій, отримання  довідки, консультації й допомоги в оформленні документів зайняло не більше 20 хвилин у більшості відвідувачів, котрі звертались із зазначених питань.

Результати опитування свідчать, що громадяни задоволені рівнем організації роботи управління та якістю надання у ньому послуг.

Разом з тим, незважаючи на досить позитивну оцінку різних аспектів функціонування управління, анкетування дозволило виявити окремі сторони процесу надання послуг, які ще потребують доопрацювання та намітити кроки подальшої роботи в плані удосконалення якості надання послуг населенню.  (Пропозиція від відвідувача: збільшення місць для  сидіння в зоні очікування.)

print