Обслуговування громадян за сучасними стандартами: мобільно, якісно та інформаційно доступно

10.01.2020 в 10:06

Обслуговування громадян за сучасними стандартами: мобільно,

якісно та інформаційно доступно

Одним із пріоритетних завдань, покладених на органи Фонду в цілому та, зокрема, на Покровське об’єднане управління Пенсійного фонду України в нинішньому році, стало впровадження єдиних стандартів обслуговування громадян, забезпечення доступності при наданні послуг. Особлива увага приділяється професійності та оперативності надання послуг, створенню найбільш комфортних умов для відвідувачів, організації належного інформаційного забезпечення.
Минулого року організована робота з облаштування відділів обслуговування громадян з урахуванням вимог для забезпечення прозорого та відкритого прийому громадян відповідно до запроваджених стандартів.
Тривають ремонтні роботи по створенню належних умов для відвідувачів, оновлюється парк комп’ютерної техніки. Підрозділи обслуговування громадян оснащені системою відео фіксації прийому. Таким чином забезпечено можливість віддаленого відео контролю якості обслуговування громадян.
Вхід до приміщень облаштовано пандусами для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю, встановлено вивіски та таблички, дубльовані рельєфно- крапковим шрифтом Брайля.
Завдяки наближенню послуг до громадян пенсіонери можуть вирішувати питання пенсійного забезпечення за місцем проживання без відвідування управління. Сьогодні в населених пунктах Покровського району функціонує 9 агентських пунктів з надання послуг пенсійного забезпечення.
Обслуговування громадян на віддалених робочих місцях нещодавно переважно зводилося до надання консультацій з питань пенсійного забезпечення. Нині Пенсійний фонд України провів оснащення усіх віддалених робочих місць сучасною комп’ютерною технікою. Завдяки цьому громадяни уже сьогодні без необхідності в додатковому зверненні до управління мають можливість отримати увесь спектр пенсійних послуг, серед яких подання заяв про призначення (перерахунок) пенсій, замовлення пенсійних посвідчень,
видача довідок про доходи пенсіонера та інших довідок з реєстру застрахованих осіб тощо.
Фахівці управління використовують різні форми інформаційно- роз’яснювальної роботи, розширюють канали комунікації з громадськістю для якомога ширшого інформування населення про зміни в пенсійній системі, переваги легалізації зайнятості, запровадження нових сервісів Фонду. На відеомоніторах у місцях прийому громадян, місцевому телебаченні, в соціальних мережах транслюються та поширюються відеоролики соціальної реклами з актуальних питань. У місцевих засобах масової інформації регулярно
публікуються матеріали з актуальними роз’ясненнями для громадян. Протягом 2019 року працівниками управління підготовлено та розміщено на веб-ресурсах понад 800 повідомлень, в засобах масової інформації  – 69 статей.
Для ефективної взаємодії з населенням у регіоні активно розповсюджуються рекламні буклети, листівки, щоб привернути увагу громадян до важливості офіційного працевлаштування, переваг користування
новими сервісами веб-порталу Фонду та можливості контролювати набутий страховий стаж. Протягом року поширено понад 6,5 тис. роздаткового матеріалу.

У фронт-офісах управління в зручному для перегляду місці розміщені інформаційні стенди, на яких постійно оновлюється інформація щодо діяльності Фонду, та роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства.
Продовжують активно розвиватися дистанційні форми обслуговування громадян. Майже 30 тис. мешканців м. Покровська, Покровського району та м. Мирнограду стали користувачами електронних послуг вебпорталу
Пенсійного фонду України. Ця унікальна електронна платформа постійно модернізується та удосконалюється. З серпня 2019 року почав функціонувати новий сервіс порталу – призначення пенсії в «один дотик». В особистому кабінеті користувача на вебпорталі Фонду можна скористатися «пенсійним
калькулятором» і за його допомогою розрахувати розмір прогнозованої пенсії, а також побачити дату, коли вона буде призначена.
Віднедавна запущений електронний мобільний додаток «Пенсійний фонд», який дає можливість громадянам зі смартфонів і планшетів отримувати інформацію щодо власного пенсійного страхування та забезпечення.
Що стосується подальших кроків розвитку пенсійної системи, то в числі анонсованих урядом новацій на наступний рік – переведення більшості послуг, пов’язаних з наданням пенсійного забезпечення і соціального страхування, в електронний формат. Зокрема, Пенсійний фонд працюватиме над створенням
системи обліку трудових відносин у електронній формі, забезпеченням можливості надання послуг пенсіонерам та застрахованим особам з використанням «Електронного кабінету громадянина», запровадженням онлайн системи консультування громадян, введення в дію системи електронної черги у
всіх управліннях та сервісних центрах як стаціонарно, так і дистанційно – через вебпортал електронних послуг Фонду.
Крім того, дедалі більша увага приділятиметься приведенню приміщень Фонду до єдиних стандартів. Доступність будівель, інклюзія, комфортні умови для відвідувачів – це ті пріоритети, над якими фахівці Фонду працюють щодня.
Фахівці Фонду в усіх структурних підрозділах управління продовжують створювати належні умови, щоб люди поважного віку відчували увагу до себе, отримували професійні консультації та вчасно ознайомлювалися з
положеннями нормативно-правових документів.

print