[bvi]
  • Українська
  • Русский
  • English

КОРИСТУЙТЕСЬ ВЕБПОРТАЛОМ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ТА ПОДБАЙТЕ ПРО СВОЮ БЕЗПЕКУ

26.04.2021 в 9:04

Пенсійний фонд України надає можливість  дистанційного отримання багатьох пенсійних  послуг за допомогою сучасних електронних сервісів.

Щоб скористатись електронними сервісами необхідно авторизуватись на вебпорталі Пенсійного фонду України за адресою https://portal.pfu.gov.ua.

Авторизуватися на Вебпорталі в Особистому кабінеті можна за допомогою кваліфікованого електронного підпису чи системи інтегрованої ідентифікації GOV ID.

Одним з таких є сервіс «Електронна трудова книжка». Сервіс дозволяє подавати через вебпортал електронних послуг Фонду  (portal.pfu.gov.ua) підписані кваліфікованим електронним підписом скановані копії паперових трудових книжок, інших документів, які підтверджують трудову діяльність працівника. Впровадження електронної трудової книжки є передумовою для подальшої реалізації автоматичного призначення пенсії (без додаткового звернення) за фактом настання пенсійного віку.

Особливу увагу хочеться приділити сервісу для потенційних майбутніх пенсіонерів «Автоматичне призначення пенсій». Особам, які скористуються даним сервісом, немає необхідності особисто відвідувати територіальні органи Пенсійного фонду, адже пенсія у такому разі буде призначена автоматично на підставі документів, поданих за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

Сервіс дає можливість заздалегідь подбати про свою соціальну захищеність та надати всю необхідну інформацію для призначення пенсії завчасно, незалежно від часу настання пенсійного віку.

Також на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України користувачам надана можливість:

– отримувати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом

(форма ОК-5, ОК-7, дані про трудовий та страховий стаж, витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії та інші);

  • отримувати застрахованими особами через особистий кабінет інформацію про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;
  • подавати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
  • подавати заяву на виготовлення електронного пенсійного посвідчення;
  • налаштувати послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Крім того, функціонує кабінет страхувальника, через який можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, зауваження до звітності, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

Сучасні електронні сервіси дозволяють громадянам різних вікових категорій оперативно отримувати корисну інформацію та послуги у зручний спосіб, не виходячи з дому.

print