[bvi]
  • Українська
  • English

27 жовтня НЕК Укренерго запровадив стабілізаційні відключення у Донецькій області, щоб уникнути аварій

27.10.2022 в 10:44

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

27 жовтня за розпорядженням НЕК Укренерго в Донецькій області з 7:59 введені стабілізаційні відключення світла згідно графіка, який передбачає відключення не більше ніж на 4 години. Однак, можливі відключення на більш тривалий час, якщо ситуацію в енергосистемі не вдасться стабілізувати.

Через значні пошкодження енергетичної інфраструктури у Донецькій області введені тимчасові відключення електроенергії. Вони почергово відбуватимуться в громадах Бахмутського, Покровського, Краматорського та Волноваського районів.

Компанія докладає всіх зусиль, щоб відключення тривали орієнтовно 4 години. Однак воно може повторитись протягом доби, якщо Укренерго не скасує застосування стабілізаційних відключень. Зверніть увагу: можлива невелика похибка в межах 30-40 хв, яка необхідна для перепідключення електропостачання між групами споживачів.

Крім того, можливі відключення на більш тривалий час у разі, коли ситуація у енергосистемі залишається важкою та її не вдається стабілізувати. Або якщо енергообладнання вчергове пошкоджене артилерійськими обстрілами через активні бойові дії на Території Донеччини.

У разі необхідності із нами можна зв’язатися через дистанційні сервіси: сайт ДТЕК Донецькі електромережі, Facebook, чат-боти у Viber або Telegram, які можна знайти по назві «ДТЕК Донецькі електромережі», або зателефонувавши нам +38 (093/096/099) 450 0 473.

Для того аби підтримати енергосистему закликаємо всіх мешканців Донецької області споживати електроенергію помірно – не вмикати енергоємні прилади одночасно, максимально знизити споживання електроенергії вранці з 6.00 до 11.00 та ввечері з 17.00 до 23.00.

Ці прості кроки допоможуть знизити необхідність відключень, або кількість відключених будинків. Наразі це найкраща підтримка енергетиків, котрі в режимі 24/7 роблять все можливе, щоб кожен вдома мав світло.

Зазначаємо, що також трапляються аварії на розподільчих мережах з різних причин (перенавантаження, пошкодження сторонніми особами, тощо), через які наші споживачі можуть бути без світла. Якщо у вас після відключення за графіком не з’явилось світло в межах 4-4,30 годин – просимо повідомляти нам про це через дистанційні канали комунікації. Ми зробимо все необхідне, щоб оперативно усунути аварію та повернути вам світло.

Бережіть себе та рідних!

Віримо в перемогу!

print