• Українська
  • English

Є питання – чат-бот вже має відповідь: ДТЕК Донецькі електромережі запустив новий сервіс

27.06.2025 в 12:29

ДТЕК Донецькі електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання та практичні поради.

Сервіс “Що, як і чому?” – це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії. Він просто і зрозуміло пояснює, як діяти в типових ситуаціях взаємодії з ДТЕК Донецькі електромережі.

У новому сервісі можна дізнатися про те:

як і коли передавати покази лічильника;

що буде, якщо не передати покази;

що робити, якщо житло зруйноване:

інші практичні поради.

Сервіс працює 24/7. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання.

Для цього слідуйте простим крокам:

у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Донецькі електромережі»;

Підпишіться, поділившись номером телефону.

Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Київські електромережі).

Оберіть у меню опцію “Що, як і чому?” –  і отримуйте відповіді миттєво.

print