Є питання – чат-бот вже має відповідь: ДТЕК Донецькі електромережі запустив новий сервіс
ДТЕК Донецькі електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання та практичні поради.
Сервіс “Що, як і чому?” – це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії. Він просто і зрозуміло пояснює, як діяти в типових ситуаціях взаємодії з ДТЕК Донецькі електромережі.
У новому сервісі можна дізнатися про те:
як і коли передавати покази лічильника;
що буде, якщо не передати покази;
що робити, якщо житло зруйноване:
інші практичні поради.
Сервіс працює 24/7. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання.
Для цього слідуйте простим крокам:
у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Донецькі електромережі»;
Підпишіться, поділившись номером телефону.
Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Київські електромережі).
Оберіть у меню опцію “Що, як і чому?” – і отримуйте відповіді миттєво.