[bvi]
  • Українська
  • English

ЗМІНИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИПЛАТИ І ДОСТАВКИ ПЕНСІЙ ТА ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ

05.05.2021 в 13:19

Sorry, this entry is only available in Українська.

Кабінетом Міністрів України 29 березня 2021 року прийнято постанову № 277 “Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України”.

Відповідно до постанови, до 1 вересня 2021 року Пенсійний фонд України проведе  перший конкурс  для відбору організацій, які здійснюватимуть виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України. До його проведення виплату і доставку пенсій здійснюватиме АТ „Укрпошта”.

За місцем фактичного проживання з 1 вересня 2021 року отримуватимуть пенсії та грошову допомогу:

–    люди з інвалідністю І групи;

– особи, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування та потребують постійного стороннього догляду;

– особи, які досягли 80-річного віку;

– одержувачі державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та допомоги на догляд.

Особи з вищезазначених категорій отримуватимуть пенсії та грошову допомогу за власним вибором: або через організацію, відібрану на конкурсі, або через обраний самостійно банк з числа уповноважених.

Інші категорії пенсіонерів, які на сьогодні отримують виплати у відділеннях АТ «Укрпошта» або з доставкою додому листоношами, до 1 вересня 2021 року повинні  обрати один з уповноважених банків для здійснення подальшої виплати  пенсій з наведеного переліку:

ПАТ “ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ”

ПАТ “РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ”

ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК”

ПАТ “КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК”

ПАТ “АЛЬФА-БАНК”

ПАТ “ПУМБ”

ПАТ “УКРСИББАНК”

ПАТ “ТАСКОМБАНК”

Якщо до визначеного терміну громадяни не зроблять вибір, виплата пенсій кожному з таких одержувачів з 1 вересня 2021 року здійснюватиметься через поточний рахунок в АТ “Ощадбанк”, який буде  відкритий за зверненням органу Пенсійного фонду України, про що одержувача буде проінформовано. Громадяни можуть будь-коли змінити уповноважений банк за власним бажанням.

У разі виникнення додаткових питань радимо звертатися за  телефонами «гарячої» лінії за номерами:

(06239) 2-41-86 для мешканців м. Покровська та району,

(06239) 6-44-15 – для мешканців Мирнограду.

print